söndag 22 april 2012

Rutan!

Denna veckan har jag varit förkyld igen... Det är nog 50e gången det här året. Men har ändå fått till lite hundträning. Nu när det gick så bra på tävlingen sist har hundträningssuget verkligen kommit tillbaka!

I onsdags träffades jag och Malin (med sötHappy) för lite hundträning. Rutan stod på schemat, fick massa bra tips och hjälp av Malin, tack:) Pratade även lite om fjärren, Happy inte ens ett år gammal gör ju redan tvåans fjärr 10mässigt... Där ligger vi i lä!

Har haft med mig mina koner ut på de flesta promenader så det har blivit några rutskick nästan varje dag. Det är väl ungefär det som blivit i träningsväg... Och så blev det lite budföringsträning på promenaden idag också, får passa på när jag har Erlendur med mig.

Idag kände jag mig dessutom förkylningsfri så det blev en löpartur på eftermiddagen.

Nu blir det fem dagars träningsvila för Celtic för jag och Thelma ska åka till Istanbul och hälsa på vänner och ha lite semester:) Så vi byter regn och rusk mot 20 grader och sol i några dagar!

Väder för Istanbul/İstanbul, Turkiet

16°C | °F
sönmåntisons
KlartKlartMestadels soligtDelvis soligt
Klart


Vind: N – 2 m/s


Luftfuktighet: 68%19°11°20°12°22°13°21°12°

2 kommentarer:

  1. Vad gullig du är - tack!! Tack för Din hjälp!! Har börjat lite mer nu ;-) Kram ifrån Malin o Happy

    SvaraRadera