tisdag 18 september 2012

KÄRLEK!

Den här bilden är bara så underbar!

Desto större och äldre Thelma blir desto starkare blir banden mellan dessa två. Celtic tycker så mycket om sin lillmatte hur mycket hon än klänger, pillar och grejar med henne och då är hon relativt känslig men med Thelma är hon helt avslappnad.

Thelma hon älskar sin vovve "Tic". Hon älskar att ta på koppel, ge henne godis, mat, busa, leka och kramas. Säger man "kan du krama Celtic" så rusar hon fram och slänger sig om halsen:) När hon ger godis så pratar hon hela tiden med riktigt bestämd röst precis som hon hör mig när jag tränar. Kopplet går bättre att få på men ligger väl oftast bara på halsen men Celtic är snäll och går med ändå! Tror inte hon ätit en måltid där inte hälften av maten kastats ner till Celtic, som så snällt städar upp... hmm... O jag som går och funderar på varför Celtic blivit lite rund (hon som alltid sett ut som ett streck innan...)

Min andra hund Millan var väldigt opålitlig, speciellt när det gällde barn så henne valde vi att ta bort innan vi fick Thelma (otroligt tufft men känns givetvis rätt idag). I vilket fall som helst så känns det extra skönt när man har hund och barn som går så fint och harmoniskt ihop. Bilden ovan symboliserar verkligen relationen mellan mina små prinsessor!

2 kommentarer:

  1. Underbart kort på två fina sessor!! Skicka in till Tollaren!!!
    ❤❤❤❤
    Happy gillar med Lill chefen så söt hon är när hon har koll på sina två vovs!
    Kram till bästa dagmattarna!!hälsar jag och Happy

    SvaraRadera